خرید مبل عربی

انواع ست مبل عربی کاملا شبیه مبل های راحتی عربی هستند. این مبل ها از یک تشک با ارتفاع کم ساخته شده اند که روی زمین قرار می گیرد. تشک ها برای دو یا سه نفر طراحی شده اند و از هر طرف به صورت دو دسته بزرگ چیده شده اند. این مبل ها به صورت متری ساخته می شوند و کاملا در کنار هم، دور تا دور سالن و به دیوار چسبیده اند. خرید مبل عربی سنتی و قدیمی علاوه بر کشورهای عربی در مناطق جنوبی کشورمان نیز کاربرد فراوانی دارد.

ساخت و تولید انواع مبل عربی

همانطور که گفته شد این مبل ها بر اساس متر قیمت گذاری می شوند. به این ترتیب اندازه اتاق نشیمن خود را به سازنده می گویید و سازنده برای شما تعداد مبل های لازم را می سازد. هزینه ساخت و قیمت مبل عربی قطعا کمتر از سایر مبل ها است زیرا چوب کمتری مصرف می کند و ساخت آن ها آسان است. برای ساخت یک مبل عالی از فوم، ابر و ریباند استفاده می شود. کلاف و اسکلت آن از چوب ساخته شده و مقاوم است. تاج پشت آن مطابق با سلیقه شما قابل انتخاب است و تنوع رنگ آن بی پایان است. برای پوشش یک مبل بزرگ می توان از پارچه های مختلف در رنگ های متفاوت استفاده کرد.

قیمت خرید انواع ست مبل عربی

قیمت ست مبل عربی بر حسب متر سنجیده می شود و در کارگاه های مختلف کمی متفاوت است. نکته دیگر در قیمت مبل های عربی مدل مبل انتخابی شماست. مبل راحتی کویت، مبل عربستان سعودی و مبل چستر بی پاسنگی انواع مبل راحتی با قیمت های متفاوت هستند. شما همراهان گرامی جهت کسب اطلاع از تمامی قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه تولیدی سریر تماس بگیرید.
از مهم ترین انواع مبل عربی جهیزیه می توان به مبل راحتی، مبل استیل و مبل سلطنتی اشاره کرد. باید در انتخاب و خرید این مدل مبل دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید کنید. یک مبل راحتی برای قسمت نشیمن خود از گل و کوسن های طرح دار استفاده می کند و نوع مبلمان سلطنتی معمولاً ساده و شیک با تزئینات زیاد است. این محصولات در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود که اگر خریدار حساسیت بیشتری نسبت به این طرح ها داشته باشد، قطعا بهترین آن را از تولیدی سریر خریداری خواهد کرد.
ست مبل عربی با طراحی زیبا و جذاب خود به یکی از محبوب ترین مبل های سلطنتی تبدیل شده و از نظر ظاهر و رنگ بسیار متنوع است. این محصول به دلیل انواع زیاد یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین هاست که بسیاری از این مدل ها دارای پایه و تودوزی هستند. به طور کلی قیمت مبل عربی سلطنتی بالاتر از سایر مدل های مشابه می باشد.

طراحی دکوراسیون عالی با خرید مبل عربی ارزان قیمت

اگر این مبل راحتی را برای تزیین منزل خود انتخاب کرده اید، باید بدانید که بهترین فرش برای هماهنگی با این مبلمان، فرش سنتی با طرح های ایرانی و عربی است. فرش هایی با طرح ها و گل های فراوان. عموما تالارهایی که با ست مبلمان عربی تزیین شده اند کاملا فرش شده و بر خلاف چیدمان های مدرن، فرش های کوچکی برای سالن انتخاب می شود که قسمت کف آن عربی و تزئینی باشد. قالیچه ای سنتی که با استفاده از آن قسمتی از زمین مشخص است. این طراحی نمادی از ثروت و دارایی در نظر گرفته می شود.
در کنار خرید ست مبل عربی تزئینی بهتر است از پرده های مشکی استفاده کنید تا جلوه و ظاهر دکوراسیون دیده شود. در اغلب موارد از میز جلوی مبل استفاده نمی شود. اما این قاعده نیست و گاهی این میزها در وسط هال یا جلوی مبل قرار می گیرند.
خانه هایی که پشتی خلیجی دارند معمولاً بدون تزئینات و لوازم جانبی خاص هستند، اما می توانند از غذاهای سنتی عربی، ظروف، قاب عکس، فرهنگ عربی، درختان نخل و تزئینات مضمون دیگر استفاده کنند. به طور کلی سعی کنید از آنچه مطابق با فرهنگ و سلیقه مردم عرب است استفاده کنید. ظروف برای پذیرایی استفاده می شود و از نظر شکل و ظاهر به غذاهای عربی نزدیک است. همچنین می توانید یک یا دو دیوار خانه خود را با الوارهای مشبک و طرح های عربی بپوشانید.

خرید و فروش انواع مدل ست مبلمان عربی با بهترین قیمت

مصر، لبنان، امارات، اردن، ترکیه و عراق مهمترین خریداران مبلمان عربی هستند. این محصولات مانند هر کالای مبلمان دیگری دارای اصول و استانداردهایی هستند که در صورت عدم رعایت آن ها می تواند فاجعه بار باشد. خرید ست مبل عربی در حال حاضر در طرح های زیادی موجود است. از جمله این طرح ها می توان به سبک مدرن، کلاسیک، کژوال و سنتی قدیمی اشاره کرد.

 

شما می توانید هر آنچه که دوست دارید در تولیدی سریر سفارش دهید. قیمت مبل عربی نسبت به سایر مبلمان ها مناسب تر است. اما خانواده سلطنتی این محصول و محصولات مشابه آن قیمت بالاتری دارند. دیوان ای عربی در طرح ها و رنگ های متنوع ساخته می شوند. و به دلیل تنوع رنگ تمامی رنگ های دلخواه و قابل دسترس مشتری در طرح دیوان قابل استفاده است.
در حال حاضر مهم ترین بازار و تولیدی مبل عربی در ایران تولیدی سریر است. در سال های اخیر مبل کلاسیک جایگاه ویژه ای در بین انواع مبل های کلاسیک پیدا کرده است. چون بیشتر افراد به مبل پارچه ای آنتیک علاقه دارند و راحتی مبلمان آنتیک را ترجیح می دهند، قیمت مبل آنتیک نیز افزایش یافته است. به همین دلیل شرکت های فروش مبل آنتیک با توجه به طرح و مدل، تعداد نفرات و پارچه، قیمت مبل عربی آنتیک را ارائه می دهند.

نتیجه گیری نهایی:

ست مبلمان عربی ابزار و تجهیزات مهمی در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی است که تقاضای آن در بازار زیاد است و کیفیت ساخت آن برای مشتریان بسیار مهم می باشد. این مبل در مدل ها و سایزهای مختلف به فروش می رسد. از آنجایی که دیوان عربی به دلیل کاربرد ویژه ای که در خانه ایرانیان دارد از اهمیت بالایی برخوردار است، بازار خرید و فروش مبل عربی سنتی و قدیمی رو به افزایش می باشد.
با توجه به اهمیت انواع مدل مبل های عربی آنتیک این روزها در منازل ایرانی، خریداران زیادی علاقه مند به خرید این نوع مبل هستند تا از آخرین قیمت مبل مطلع شوند. به همین دلیل عرضه و فروش مبل عربی دست ساز در بازار به سرعت در حال توسعه است. برای فروش عمده مبل عربی در بازار، مشتری باید دانش کافی داشته باشد و از نوع چوب استفاده شده در این مبل و پارچه مبل عربی اطلاعات کافی داشته باشد. به همین منظور تولیدی سریر در زمینه تولید و عرضه انواع ست مبل عربی با پارچه پلی استر فعالیت دارد و در تلاش است تا بهترین کیفیت را در اختیار خریداران قرار دهد.
مبلمان عربی مانند دکوراسیون هر کشوری زیبایی خاص خود را دارد. و اهمیت و احترام هر فرهنگی ویژگی های خاص خود را به همراه دارد. خرید انواع مبل عربی و خلیجی دکوری همچنان طرفداران خود را دارند و امیدوارم این مقاله در انتخاب و خرید این مبل های زیبا به شما کمک کرده باشد.

×