خرید پشتی خلیجی و ست خلیجی

خرید پشتی خلیجی

قیمت پشتی خلیجی

تولیدی سریر مجموعه بزرگی از انواع پشتی خلیجی و ست پشتی را تولید می کند که نوآوری و هنر را مطابق با نیازهای مشتریان ترکیب نماید. که این تولیدی را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع مدل ست خلیجی سنتی در کشور معروف می کند. اکثر خریداران پشتی خلیجی در مناطق عرب نشین خوزستان و اهواز واقع شده اند. همچنین در سال های اخیر بسیاری از عراقی های همسایه اقدام به خرید پشتی خلیجی می کنند، که تولیدی سریر آماده صادرات انواع محصولات تزئینی به این کشور می باشد.
این تکیه گاه های جدید با کیفیت و سبک، فضای کمی را در اتاق اشغال می کنند و زیبایی خاصی به دکوراسیون می دهد، یکی از مزیت های خرید پشتی خلیجی شاه نشین سبکی و کوچکی آن است. و مهم تر از آن اینکه مبلمان منزل باید یک یا دو بار در سال توسط یک شرکت قالیشویی و مبل شویی حرفه ای تمیز شود، در حالی که این محصولات به راحتی در خانه تمیز می شود.

ست پشتی خلیجی چیست؟

پشتی خلیجی که با نام های پشتی شاه نشین یا عربی نیز شناخته می شود، نوعی تکیه گاه است که به دلیل اندازه کوچکش در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. قبلاً در خانه های بیشتری شاهد استفاده از انواع پشتی خلیجی قدیمی و سنتی بودیم. امروزه نیز با وجود تنوع در محصولات و مبل های بسیار راحت و شیک، عده ای به دنبال خرید و فروش پشتی عربی سنتی یا پشتی دکوری آنتیک هستند.
خرید پشتی خلیجی از نمونه پشتی هایی است که بسیار خاص و زیبا هستند و طرفداران بسیار خاصی دارند. این سبک جدید خلیجی را می توانید در شهرهای عربی مانند اهواز یا آبادان ببینید. امروزه می توان شاهد خلاقیت بالایی در طراحی و تولید انواع پشتی بود. مانند برخی از پشتی های خاص که به پشتی مبل معروف هستند. برخی افراد از این پشتی ها روی مبل استفاده می کنند. ناگفته نماند که ساخت این پشتی ها بسیار آسان است. و معمولا مشتری های این محصول از خرید خود بسیار راضی هستند.

 

تولیدی سریر با طراحی و تولید انواع پشتی خلیجی سنتی یکی از اولین ها در این صنعت در ایران می باشد.

خرید انواع ست پشتی خلیجی ارزان قیمت

شما عزیزان می توانید خرید و فروش انواع پشتی خلیجی عربی را از صدها طرح و رنگ ساتن و مخملی برای منازل، رستوران ها، چایخانه، قهوه خانه ها و … سفارش دهید. سفارش شما در کمتر از یک هفته تکمیل می شود و به شما تحویل داده می شود.
خرید پشتی خلیجی ارزان قیمت و باکیفیت فضای کمتری از اتاق را اشغال کرده و زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد. فضای کم و قیمت مناسب تر از جمله ویژگی های این محصول می باشد. مهم تر از همه این که مبلمان منزل نیاز به شستشوی یک یا دو بار در سال دارد که باید توسط شرکت قالیشویی و مبل شویی مخصوص انجام شود. اما پشتی خلیجی تزئینی به راحتی در منزل قابل شستشو است.

مزایای خرید ست خلیجی یا پشتی خلیجی

  • مناسب برای بسیاری از مهمانان
  • مواد ضخیم و با دوام
  • این محصول دارای طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر مبل ها و پشتی ها
  • شستشوی راحت در منزل
  • به درست نشستن و حفظ سلامت ستون فقرات کمک می کند.
  • امکان خرید حضوری و آنلاین

قیمت خرید پشتی عربی و خلیجی

قیمت خرید ست خلیجی جهیزیه در تعداد افراد و اندازه آن ها متفاوت است. علاوه بر این، پارچه ها و جزئیات محصول بر قیمت آن ها تأثیر می گذارد، به عنوان مثال مبل های ترمه دوزی شده، فرش و سوزن دوزی قیمت های متفاوتی دارند. همچنین گلدوزی که از صنایع بسیار زیبا به حساب می آید را می توان بر روی برخی از انواع این مبل ها استفاده کرد که در قیمت آن تاثیر گذار است.
روش شستشوی این پشتی های عربی بسیار راحت است و مانند تمیز کردن مبل های خانه گران نیست. اگر می خواهید ارزان ترین و در عین حال بادوام ترین پشتی خلیجی دست ساز را بخرید، حتما باید به برندهای معروف مبل پرطرفدار بین مردم و سایر برندها مراجعه کنید. با توجه به محصولات منحصر به فرد از نظر کیفیت و تفاوت های طراحی، می توانید زیباترین نوع مبل راحتی را پیدا کنید.

نحوه تولید محصولات ست خلیجی

خرید پشتی خلیجی سنتی دارای طرح های بسیار زیبا و شکیل بسته به نوع ساخت و تولید است. پارچه باکیفیت ساخته شده از ساتن و مخمل و طراحی جذاب باعث می شود نظر هر بیننده ای به این محصول جذب شود. خرید پشتی خلیجی شامل صدها طرح و رنگ منحصر به فرد است که بر اساس سلیقه افراد انتخاب و تنظیم می شود.
برخی از این پشتی ها، پشتی های کلاسیک جدید هستند که فقط قسمت نگهدارنده را شامل می شوند و برخی پشتی مبلی، با تکیه گاه، تشک و زیر دستی هستند. گاهی اوقات تکیه گاه های کوچکی نیز برای پشتیبانی وجود دارد. داخل این محصولات از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده شده و در داخل تشک آن ها از فوم باریک درجه یک استفاده شده است که باعث محبوبیت بیشتر قسمت پشتی می شود.

کاربرد خرید انواع مدل پشتی خلیجی

این محصول بسیار محبوب است زیرا بسیار سبک و کوچک می باشد.علاوه بر این، این محصولات زیبا و قابل حمل هستند که این مهم ترین مزیت برای خانم های خانه دار است. امروزه در بیشتر زمینه های تخصصی و مکان های خاص از این پشتی ها استفاده می شود. این نمونه پشتی ست خلیجی را می توانید در برخی از کافی شاپ، رستوران های شیک، چایخانه های سنتی و برخی از خانه ها مشاهده کنید. نظافت پشت فرش تا حد امکان ساده است و نیازی به استفاده از خدمات نظافتی گران قیمت در منزل نیست که مزیت دیگری برای این محصول می باشد.
یکی از اصلی ترین دلایلی که برخی افراد به جای مبلمان، خرید پشتی خلیجی یا ست پشتی را انتخاب می کنند، قیمت ارازان و مناسب آن است. همه افراد می توانند با پرداخت پول بسیار کم به راحتی بی نظیرترین نوع پشتی را خریداری کنند. قیمت برخی از انواع پشتی شاه نشین از نود هزار تومان شروع می شود و با توجه به سلیقه افراد می تواند افزایش یابد و شما با پرداخت کمترین مبلغ می توانید یک مبل راحتی در خانه خود داشته باشید.

نتیجه گیری نهایی:

خرید ست پشتی خلیجی از جمله مبل های سنتی و قدیمی می باشد که بر خلاف سایر مبل ها پایه ندارد. تفاوت ست خلیجی با دیگر پشتی ها در این است که پشتی ها معمولا دو نفره یا سه نفره هستند در حالی که این مبل ها برای هشت نفر یا بیشتر مناسب هستند.
مبل های عربی و پشتی های خلیجی در اطراف دیوار قرار می گیرند و به طور ویژه برای پذیرایی از مهمانان زیادی طراحی شده اند به طوری که هیچ مهمانی مجبور به نشستن روی زمین نیست.
مجموعه تولیدی سریر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پشتی موسوم به مبل خلیجی در کشور می باشد که نوآوری و هنر را با ملزومات ترکیب می کند. از آنجایی که اکثر خریداران این محصول در مناطق عرب نشین مانند اهواز و آبادان هستند، این مبلمان در این مناطق تولید می شود. شما همراهان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگهی از قیمت ها با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

×